Thursday, April 21

New Moon


"The worst moment for the atheist is when he is really thankful and has nobody to thank.."

Bismillah

Finally selesai restore balik all some of my older posts in the previous blog. Hee~. Pretty elated now. Masa menjalankan misi tadi, terbaca pulak posts lama tuu. Makes me surprised on how much I've changed. Dulu poyo je pakai bahasa baku. Then na
k post dalam English je bajet nak practice writing skills. Sekarang hentam je bahasa pasar ;)

*jump*

Pagi tadi ke library dengan Aisya Darin Afza ( I miss Arina!) untuk kononnya bincang pasal interview MARA. Tak sampai setengah jam kat library, dah pindah ke McDonalds untuk sambung gossip bincang. Yes. Ada orang telah dihalau maka kami pun bermuafakat untuk pindah. Sumpah pakcik guard tu garang. Tapi aku cool je. Kegarangan dia tak boleh lawan Inche' Faci yang tendang projek kami di Educamp YTM/YTN haritu. :D
Dengan bangganya aku boleh kata TIADA SESIAPA YANG BOLEH BUAT AKU TERSENTAP LAGI buat masa sekarang lahh..


*jump*

I.AM.NOT.NORMAL. Sekarang aku tiba-tiba rasa NAKSANGATSANGAT and tak sabar-sabar nak sambung belajar. Maybe sebab dah lama sangat duduk
rumah menyebabkan aku mati kutu (hanya simpulan bahasa, aku tak ada kutu yaa). Baru kutahu lama sangat duduk rumah boleh membawa kepada masalah psikologi. STRESS macam kucing kat bawah ni. Kekekeke


nota kaki ayam: sekarang post format baru ye kawankawann..



1 comment:

imran S said...

Aisya Darin Afza!
aku pun dulu ada jugak name macam ni dulu =(
tapi sekarang, *sighs*