Friday, August 14

How Clever Can I Be?

Bismillah..
Wahh.. Lama tak post. Sampai Hanis pun dah update 3 kali. That means I have not update for a REALLY long time. Well, can't blame me pals. Have been very busy lately. Bak kata En. Shangar, lebih sibuk dari dia. Hmm. Memang betul pe. What have I been up to lately? Macam-macam! Asal weekend je, tak lekat kat rumah.

Genting Trip
Family outing. Except that Kak Nisa wasn't with us that day and replaced by Abang Faiz, my cousin. She had her own progammes with her friends. Busy with her persatuans la tuh.. The trip was okay. Stayed in Awana, naik kereta kabel. Tak main outdoor game pun, because I was sick. Instead, we played in the Snow World. Now, how clever can I be? Even Thinesh pun geleng kepala bila dengar benda ni. The Snow World was okay. Have you noticed that the snow is SO FAKE? But the best part was when the FAKE SNOW came down from the FAKE cloudy ceiling, there were a few children (really small and young children) pusing-pusing under the falling snow. Macam dalam TV. SANGAT CUTE. Rasa macam nak go 'KYAAAAAAAA!' macam dalam manga je. Hehe.

Colmar Tropicale
CANTIK tapi BOSAN ( except that badut di French Castle tu sangat comel!)

Khemah Ibadah
or is it Kem Asas Solat?
Whichever the name is, saya tak tahu. Yang penting, saya jadi PENOLONG FACILITATOR. Wah, nama glamour. Tapi kerja tak banyak mana pun. Kem yang sangat menarik. Kalau saya jadi peserta, saya pasti akan bersyukur dan enjoy sangat-sangat. Well, saya kan skema. Ekeke.

Kuiz Pengguna
Oh, kuiz ini. Saya ambil banyak masa untuk cari orang DAN maklumat untuk kuiz ni. Semua yang saya ajak, tolak.
"Aku balik kampung la, kenduri"
~Fatin
"I ada latihan pusat la kat Rembau, sorry"
~Farah
"Ya Allah! Ada tournament la kat Sunway! Sorry ye maaaa~!"
~Farhan

Disebabkan mereka menolak dan hanya Zul saja yang say yes, saya minta Imran dan Wahidah (pakej) join. Thankfully, they agreed. Happy happy me! Kuiz tu hari Sabtu (hari yang sama dengan Kem Asas Solat). Nasib baik saya bukan peserta, boleh je keluar. The quiz is more to informal. Me and Imran answered one question each and dapatlah hadiah. But I doubt there will be any certs given, kan Zul kan? Tak adil sungguh! Dahlah Zul masuk pidato, TAK MENANG but dapat RM50 and a cert! Then, ada badut kat tapak ekspo tu, buat belon! Saya sememangnya telah lama mahukan belon macam tu, dan inilah peluangku! Akhirnya dapat jugak belon bentuk HEART warna pink and white. Cantik! Thanks Mr. Clown!

Cukuplah ni. Nanti post LAGI..
p/s : saya dah bebas dari KPJ! Yeayy??!!

No comments: