Thursday, November 5

O My Gaaa!

Bismillah

Exam baru saja selesai. Yayy! But one word to describe generally, ADOII!! Apa-apa pun, yang penting no more end of year exam for the rest of my life!! Tapi next year ada SPM la pulak kan? Adehh..

Hari ni saya nak cerita pasal BERUBAH.

Lately, saya perasan yang ramai orang di sekeliling saya dah berubah. Dari buruk ke baik, dari baik ke buruk. Even saya pun dah berubah, slightly lah kot. Baik ke tak ke, you tell me. Alahamdulillah, kakak saya lepas masuk IIUM, dah berubah secara zahirnya. Rohani, emosi, hehe Wallahualam..

Yang saya nak cerita ni, pasal yang bertudung. Sebelum saya mula, saya tahu orang selalu ketuk saya pasal isu tudung ni.

Fiqa ni, tak habis-habis pasal tudung. Dah la kuat membebel. Tension betul! Biaq
pi la depa nak pakai tudung ka idak. Yang dia sibuk hal orang buat pe?with a lot of !!!!!!


Tapi nak buat macam mana, dah memang nature saya gini kan? Back to the future story, saya memang cukup tak kenan dengan orang yang anggap tudung ni macam satu option. Nak pakai, pakai. Taknak pakai, pokok dek den, pokok dek kau lah! Eiii!! Rasa macam nak cili je mulut diorang! *sfx:dushdush!wheee~KEBABOM!* Radikal betul kan? Tapi betul la. Sebab semalam, seseorang yang saya pernah hormat GILA (hormat tapi tak sampai gila lagi la) tetiba appear kat sekolah WITHOUT TUDUNG! And I went 'O my gaaa!' (macam orang Taiwan GuessGuessGuess tu tak?). Pendek kata, terkejut gorila kat dalam zoo lah! Dulu saya memang respect habis la. But makin hari, dia makin berubah, macam tu jugak la rasa hormat saya makin luntur. Kecewa betul tengok dia. Lagi kecewa kalau tengok the rest of GEORGIANS. Nama je sekolah pandai, tapi, grr.. Kadang-kadang, saya terfikir, macam mana diorang boleh sebut nama Allah dalam keadaan diorang tak tutup aurat dengan sempurna? Macam mana diorang boleh bangga kata diorang Muslim tapi tak menjalankan tanggungjawab sebagai seorang Islam? *sambil bawak keris Nanggroe yang dihunuskan ke udara* Sheeshhhh....Sendiri mau pikirla, dude. Malas nak cerita dah.
. end of story .

No comments: